god baj kaj

Idag flyttade min lilla S till Norge :'( Hon var över igår och käkade med mig och Plupp och så kom hon förbi idag innan hon åkte och sa hejdå, jag hatar att säga hejdå till folk men det gick ganska bra ändå. Är iaf jätteglad för hennes skull och jag är övertygad om att hon kommer att trivas, dessutom så kommer hon hem och hälsar på snart och det är ju bra :)

Sitter på jobbet nu, skulle ha jobbat imorgon också men jag har lyckats bita av en hörntand och min tandläkare har bara öppet denna vecka också så jag fick snällt ta semester imorgon och sno den enda lediga tid de hade. Tur i oturen att det hände nu iaf! Usch, annars hade jag fått gå runt såhär i en månad.. Inte ok.
Annars är det som vanligt förutom att jag har kommit på att H ÄR mannen med stort H på flera sätt och ja, jag tror att han känner samma sak för mig så jag ser fram emot att få tid med honom. Än så länge har det inte hänt nåt men vi pratar väldigt mkt och planerar bla en weekend tillsammans i höst. Vi får se om det blir som man vill denna gång, men magkänslan och hjärtat talar till min fördel just nu iaf <3

Ska pilla lite med pappersarbetet nu. Vi hörs!

Oh btw: IMORRON ÄR DET GYPTIAN PÅ SLAKTHUSET OCH JAG OCH PLUPP SKA DIT!!!! Lyckan är obeskrivlig, jag ska bumpa och grinda som Aldrig förr och träningsvärken på torsdag kommer vara brutal. Amen! ;)

Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

men gumman

dom har ju bytt datum?

2012-06-26 @ 22:00:28
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: - ● Rebecca ● -

Yes till den 4:e juli.

Har ni köpt biljetter redan?

För dom släpper bara 500 biljetter o inget inträde vid dörren.

2012-06-26 @ 22:35:36
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0