tisdag den 10 juli

Regn, regn och ännu mer regn. Tur som attan att man bokat in sig på en resa i sommar så att man iaf har en liten chans att bli brun.. Suck..
Sitter återigen i återlämningen på jobbet. Inte så mkt bilar in och bara jag, mitt kaffe och min musik. Galet mysigt ändå och just idag så sitter jag mtk hellre här än inne på kontoret med telefoner som ringer, massa kunder från alla olika företag och allt datorsurr. Idag är min lilla (skam)kur riktigt mysig och harmonisk.
Dessutom känner jag mig lite filosofisk just idag så det är ganska skönt att få sitta och fundera på livets små egenheter i lugn och ro ;)
Imorgon kommer min H hem igen och jag kan inte med ord beskriva hur mkt jag saknar den människan, hur mkt jag saknar att höra hans röst, få mina dagliga sms och pirret i magen när jag träffar honom (eller bara vet att vi ska ses för den delen). Har suttit och tänkt på kvällen innan han åkte ända sen jag sa hejdå, allt upprepar sig i mitt huvud och jag kommer på fler och fler detaljer som får mig att sitta och le som en liten flicka.. Att jag har träffat helt rätt råder det verkligen inget tvivel om, jag hoppas bara att det håller den här gången och att vi kan acceptera/respektera/lära oss leva med det som gjorde att det inte höll sist. Men något inom mig säger mig att det här är den mannen jag kommer flytta ihop, skaffa barn med och leva med i resten av mitt liv.. Helt galet. Jag får inte ens panik eller utslag av tanken.. Min fina fina H <3

Så. Nog om han ;)
Idag jobbar jag till 22, sen hämta Plupp och sen får vi se om hon (och kanske S) hänger på hem till mig eller om jag bara skjutsar hem henne och sen åker hem och bara lägger mig och tar det lugnt. Ledig imorron då och då blir det som sagt bullbak, middagsdon och tvättstuga. På torsdag jobbar jag 9-18 och sen åker jag hem till R och fikar- äntligen! Har inte sett kvinnan på alldeles för länge!
Fredag jobbar jag också 9-18 och sen hoppas jag på att jag kanske hinner träffa H. Helgen ska jag fira min 5-åring på lördag och på söndag ska jag få träffa min finaste kompis A som jag inte träffat på Sjukt länge.. Min älskade A!
Ja, nu har ni mitt schema! ;) Haha.. Nu ska jag återgå till att lyssna på regnet som smattrar på mitt lilla hus och fundera lite medans jag slösurfar. Hoppas ni har en fin tisdag!

Såhär känns det med H


Lånat bilden av google.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0