Tack som tusan!

Först och främst: Tack till er som grattade mig till att jag gick vidare i Clarion- ansökningen! Hur gulligt som helst och kul att se att jag tydligen har fler läsare än jag visste :)
Och apropå Clarion så fick jag reda på en sjukt cool sak häromdagen, nämligen att det var 1400 personer som sökte olika tjänster men att det endsat var 300 som ggick vidare till nästa steg. Fatta vad coolt! 1100 personer fick tack och adjö men jag sitter kvar än så länge iaf. Så sjukt nöjd med mig själv och fantastiskt stolt också! :D Galet.. Helt galet..

Har sprungit som en illbatting idag sen jag kom till jobbet vid kvart i sex så nu ska jag sätta mig med mitt (numera) kalla kaffe, smsa lite med H och sen ska jag starta den här dagens måsten på jobbet. Faktureringshögen är 3dm hög och bara till mig så idag blir det ingen rast och ingen ro (förutom på lunchen då förstås).. Ha en fin måndag allihopa!


Tänk- nästa månad bor jag här i två veckor! Lycka <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0