sjukling... igen..

Sitter på jobbet, sjuk som tusan och har därav inte gjort många knop alls idag. Förutom det jag orkar med, vilket är ganska bra ändå om man jämför med en del andra som kan sitta ett helt pass utan att göra säskillt mkt.. Dock inte en sådan jag jobbar med idag och det gillas.
Fick byta pass också så att idag slutar jag 22, men sen jobbar jag 7-15 imorron och 6-14 på måndag vilket innebär att jag får lugnare arb.uppgifter och kan vila upp mig mer. Ska desutom passa på att besöka läkaren tänkte jag. Igen..
Ska hinna hänga med min S som är hemma på semester tills på torsdag också tänkte jag. Bara hänga och snacka skit.. Mah girl <3

Jag saknar H massor också, men på onsdag kommer han hem igen och då hoppas jag att det inte går alltför länge innan vi ses. Fick ett gulligt sms häromdagen dock så jag tror nog inte att jag behöver vänta för länge iaf.. Tänk att det ska behöva ta 7 månader innan jag kommer fram till att jag Verkligen vill detta? Jag hjärta H <3


Kommentarer
Postat av: Mija

Men åååååhe, jag hjärtar att du hjärtar! Vi älskar hjärtan helt enkelt! Du är mitt hjärta :)

2012-07-07 @ 19:58:23
URL: http://mijauz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0