inte en ok dag..

Vaknade trött som en gris, ramlar in på jobbet och sen har precis Alla kunder vart otrevliga..Dessutom så ringer det konstant och alla som ringer har trasiga bilar osv. Bajsdag!
Slutar dock 14.30 och då ska jag hem och duscha och sen åker jag och hämtar H på stationen och så åker vi och handlar hem mat och sen blir det soffmys. Jag planerar att somna och soffsova en sväng ;)
Imorron ska vi hem till syster och fam på en fika tror jag, känner mig lite nervös inför hela den grejen så jag vet inte än om vi ska göra det eller om vi ska vänta lite.. På ett sätt är jag säker på att det kommer att gå bra, men jag blir ju lite lätt hysterisk och på det jäkligt nojjig för att det går för fort och för att det blir mer "på riktigt" när han träffar familjen..
Men men.. Vi f[r se..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0