hoppsan kerstin!

Varför heter det så förresten? Varför säger man inte "hoppsan Johanna", eller "hoppsan Lisa" eller nåt annat? Varför just Kersin? Ahja.. Märks det att jag har tråkigt nu eller? Det som var så mysigt ett tag förbyttes för en timma sen i ren och skär tristess.. Men jag hittade Ännu en liten lista som jag tänkte fylla i. Tjohoo! Här spills ingen tid så nu kör vi.

VEM
Vem är i rummet med dig? - 
Ingen, jag sitter Helt alena i detta lilla hus.. Som en apa i bur.. Bokstavligen.
Vem önskar du var med dig nu? - H <3
Vem fick du senast sms av? - Pluppen
Vem av dina släktingar står du närmast? - Släktingar som i inte "kärnfamilj"? Isf säger jag kussen.
Vem ska du träffa idag? - S och Plupp
Vem ringde du senast? - Mamma
Vem saknar du? - H
Vem festar du helst med? - Pluppen och jag är obesegrade sen sist i Marmaris.. Där snackar vi att balla ut! Sen så är hon den jag oftast går ut med eftersom vi båda gillar att bara gå ut och dansa nyktra =)
Vem vill du träffa nu? - H.. Haha.. Upprepande svar ;p

VAD
Vad åt du senast? -
Kiwi som jag skivat och tagit med mig till jobbet. Duktig Janet.
Vad har du på dig just nu? - Svarta skor, blå jeans, svart tröja och en grön arb.t-shirt över
Vad hör du just nu? - "Roses" med Outcast
Vad har du på fötterna? - Skor- svarta converse
Vad för sjukdom hade du senast? - Samma som alltid.. Dessa jävla bihålor dödar mig.
Vad stod det i ditt senaste mottagna sms? - "Spanx :* "
Vad ska man göra för att imponera på dig? - Vara sig själv och våga stå för den man är.
Vad för talang har du? - Talang.. Vet inte. Räknas det att jag kan lyfta ett ögonbryn i taget, spänna bröstmusklerna eller att vifta på öronen? Även där ett i taget tom ;)
Vad brukar du göra när du får tråkigt? - Glida runt på fb och läsa bloggar.
Gjorde du vid den här tiden för två år sedan? - Satt i (skam)kuren? ;D

VAR
Vart går din drömresa?-
Till Jamaica har den gått sen jag var typ 10 och blev kär i Bobban M.
Var är din mobil? - På bordet lite längre bort.
Var har du köpt tröjan du har på dig? - Den ena var gratis från jobbet och den andra är från HM.
Var handlar du mest? - HM
Var är din mamma just nu? - På jobbet.

HAR
Har du några piercingar? Vart? -
Nä bara vanliga tråkiga örhängen.
Har du strulat med en kompis? - Vet inte, det beror på hur man tolkar.. Men ett svagt ja kanske.. Ja. Svagt.
Har du provat droger? - Aldrig.
Har du piercat dig själv någon gång? - Nej
Har du kysst ett ex efter att ni gjort slut? - Japp
Har du något stort ärr? - Inte stort
Har du blivit jagad av polisen? Nej
Har du varit kär på riktigt? - Oh ja. Just nu är jag det :D
Har du sagt jag älskar dig till någon?-  Inte till nån annan än familj/vänner. Än.
Har du allt du önskar dig? - Inte allt jag önskar mig nej, jag vill ju ha egen familj, annat jobb osv. Men jag är otroligt tacksam för det jag har.

HUR
Hur var du i skolan? -
Rolig och inte helt usel-
Hur är du när du festar? - Askul om man frågar mig iaf ;)
Hur många har du haft sex med? - 14
Hur många har du varit tillsammans med? - En om jag svarar. Flera om andra svarar. Det är lite av en tolkningsfråga, jag har lite svårt att binda mig.
Hur ser du ut? - Jag vet inte. Som skit just nu säkert iaf.
Hur svarar du i telefonen? - "Ah´re Jeanette"
Hur ser folk dig tror du? - Som en rolig, ärlig sak? Kan man ju hoppas
Hur var du som person för två år sedan? - Sjukt osäker
Hur var du som person för ett år sedan? - Lite mindre osäker

ÄR
Är du nöjd med ditt utseende? -
Nej
Är du singel? - Ja?
Är du beroende av nikotin? -
Är du kort? - Nä 172,5 långa cm
Är du snygg? - Nej
Är du åksjuk? - Ibland
Är du helsvensk? - Nej
Är du allergisk mot något? -
Är du vidskeplig? - Som fan! Aldrig mina nycklar på bordet osv.. Dumt att utmana ödet liksom-

SKULLE
Skulle du vilja vara känd? -
Nej
Skulle du kunna vara ihop med en kriminell? - Om han inte var kriminell längre. Alla (med undantag självklart) förtjänar en ny chans.
Skulle du kunna vara ihop med en som ryktas vara player? - Rykten är en sak, fakta är en helt annan historia..
Skulle du vilja tatuera dig? - Ja jag har en sak jag vill tatuera..
Skulle du kunna pierca dig någonstans? - Skulle kunna- Ja. Skulle vilja däremot tror jag inte längre.
Skulle du kunna adoptera? - Absolut
Skulle du kunna kyssa någon du vet har pojk/flickvän? - Har ju tyvärr gjort det förut "/ Och om saker inte vore som idag så skulle jag göra det igen.. Tyvärr.
Skulle du kunna vara med i en dokusåpa? - Nej
Skulle du kunna donera bort ett organ? - Absolut
Skulle du vilja ha ett förhållande nu? - Ja. Jag är nog på väg didåt också :D


Happ. Det var tio minuter av livet.. Ska man kanske hitta lite nya bloggar eller nåt nu då kanske att slösa bort sista halvtimman på jobbet med?
Hörs!
Skulle du kunna amputera bort en kroppsdel för en miljon kronor? -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0