gullunge!

Hade en supermysig kväll igår hemma hos R och henns helt fantastiskt söta son M. Snacka om att den lillkillen hade mitt hjärta i sin lilla hand redan när jag kom och han möter mig i hallen och säger "du har med dig bullar" och sen när han fått de så kommer han tillbaka och säger "jag ska ge dig en puss". Vi busade en liten sväng i hans rum innan vi satt oss och fikade och snackade och sen när han skulle sova så kommer han och kramas och säger att han kommer att sakna mig när han sover. Så jäkla go unge <3 Snacka om att R gjort ett sjukt bra jobb!

Åkte därifrån strax innan 22 och vi fått oss en uppdatering och analyserat lite kring vad som händer i våra liv, tänkte åka förbi H en sväng men han svarade inte och ringde inte upp förrens jag var hemma. Dock så har han stukat foten och kan knappt gå så det lutar åt att jag åker hem till honom efter jobbet ist för att vi hittar på nåt att göra, men jag klagar inte på det direkt. Har knappt sovit inatt och klockan ringde kvart i sex imorse så jag är ändå mer för att bara ligga hemma och kolla på film och laga mat ist för att fara runt ute och hitta på saker.
Nu sitter jag som vanligt i (skam)kuren, trött som en gris och med inte alltför mkt att göra men det händer iaf lite idag så nu ska jag passa på att försöka hinna få i mig kaffet innan det börjar rulla in bilar.
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0