bästa morgonen ever!

Vaknar 04.30, inte så jättepigg men hyfsat glad ändå eftersom jag fick träffa mina fasterhjärtan igår och idag ska hem till syster m.familj och mysa med mina mosterhjärtan. Men det bästa av allt kom strax efter 7 imorse när jag får en video av min lillprins från syster där han säger att han älskar moster och vill ringa moster, åh snacka om att hjärtat smälte då. Helt fantastiskt hur mkt man kan älska en liten skruttunge som han, mosters prins <3<3
Så, som sagt, idag kl.14 blir det direkt hem till syster för att "koka" och pussas med mina småskruttar och ikväll nån gång så ska jag träffa S. Vad vi ska göra är inte riktigt bestämt än dock, men antingen åker vi in till stan och myser på nåt café eller så blir det väl att bara hänga hos mig..

Jobbar 13.30-22 imorron och sen ska jag hem och på onsdag ska jag (om jag fortfarande känner för det och inte hittar på nåt "roligare") städa och baka kanelbullar =) H kommer hem på onsdag iofs men jag tror tyvärr inte att vi kommer hinna ses förrens tidigast helgen (om ens då) så det är lika bra att hålla mig sysselsatt tänkte jag. Dessutom fyller jag ju år i början av augusti och även om inte jag tycker att det är värt att fira så vet jag ju att släkten kommer så det är lika bra att vara förberedd.
Nu ska jag stirra på klockan en sväng, läsa lite bloggar, dricka morgonkaffet och sen slår jag på min musik här ute i (skam)kuren och kör lite jobb.. Så nu håller vi tummarna för att det går fort tills kl.14 ok?! ;)
Ha en bra måndag folket! <3

Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Kommer vi aldrig mer ses? :(

2012-07-09 @ 09:24:22
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: - ● Rebecca ● -

Tycker absolut att du ska bjuda in dig själv hit på Torsdag :)

2012-07-09 @ 11:45:38
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0