you snooze, you loose.

Usch vad jobbigt det är med dessa karlar. Ena dagen gillar man dem som tusan och nästa hatar man de nästan och önskar att de kunde försvinna från jordens yta en sväng..
Så känner jag lite för Hussein just nu, just nu så vill jag ringa O och be honom komma över och sen be Hussein dra åt helvete. Jag skulle inte göra så men det är en tanke jag leker med just nu bara.. Ska ev träffa han i helgen, ska ta mig ett snack med han då så får vi väl se vad som händer sen. Har lite svårt för en sak som hänt på sista tiden bara och att han vart så jävla inne i massa annat (visst, jag är också upptagen men vafaaan inte sådär) så vi har inte setts på nästan två veckor.. Inte ok.
Dessutom har jag pms så just nu kan hela världen få äta bajs och dö en sväng. Eller så kan jag få gå i ide och sova tills jag är snäll igen. Men nej, det funkar ju tydligen inte så.

Hej jag heter Janet och jag är en bitterfitta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0