skumt det här...

Träffade H igår och snackade och skulle kolla hur han kände inför att jag ångrade mig och ville ha tillbaka han.. Det gick toppen och nu är vi tillsammans, skum känsla men jag skulle ljuga om jag sa att det inte känns så sjukt bra! Han är verkligen den finaste kille jag träffat och jag har nog aldrig i mitt liv vart så öppen och ärlig med någon innan, vad gäller verkligen Allt. Jag behöver inte låtsas vara nån jag inte är eller spela några spel utan jag kan bara köra på och han tycker om mig iaf. Som sagt, skum känsla men det är fan toppen! Vilket uppenbarligen mina kompisar på fb också tycker! Haha, 73 likes och massa kommentarer och mail, folk får typ hjärtattack verkar det som bara för att JAG har ett förhållande. Skadad tjej? ;)
Sitter på jobbet nu och ska fixa det sista, ville bara få ur mig det här: Jag är så jävla kär och lycklig!!! SMUTT!

Skänker även en tanke till min vän R- tänker på dig och är så glad att det gick bra trots att det inte verkar ha gått till som de sa. Ringer dig om några dagar så du får vila ordentligt först men sen hoppas jag att jag får komma och våldsgästa er lite! Krya på dig och som du skrev: you´re a survivor girlie! Du är fan mer fierce än de flesta <3

Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Tack pluttan! ♥



Vi hörs om några dagar o så får jag höra allt om H :)

2012-01-31 @ 23:01:56
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: Mija

Varför folk reagerar på ditt förhållande är för att du äntligen låtit någon komma dig nära. Man blir inte chockad på det sättet som du vill tro, knäppskalle. :)



Du är skadad i skallen, men ändå älskar jag dig så att det gör ont. Och nåde nu karln om han skulle såra dig, då får han med en Arg Mig att göra. Haha!



Puss!

2012-02-01 @ 11:01:24
URL: http://mijauz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0