så var sagan slut...

"Finns det något jag kan säga för att få dig att ångra dig och inte göra såhär?"
- Nä jag tror inte det... Eller nej, nej faktiskt så Vet jag att du inte kan det.


Fan i hela helvetet. Jag förtjänar att må som skit, jag gör verkligen det och är inte ute efter några sympatier eller leker martyr. Jag Förtjänar det verkligen. Men SATAN vad dåligt jag mår, jag orkar liksom inte ens anstränga mig och fejka fram ett leende. Jag gjorde slut med Hussein inatt och jag vet (tror jag) att det var rätt beslut för den senaste veckan har jag verkligen känt att det är vad jag vill, jag har gjort slut med killar förut men fan.. Jag kommer inte ihåg att jag mått såhär dåligt efteråt? Jag ångrar mig verkligen och en del av mig vill ringa upp och säga det och be honom komma över ikväll och sen bara ligga i sängen och krama honom så hårt så man nästan är inne i huden och aldrig släppa. Men jag vet (tror jag) att jag sen kommer att ångra mig igen och så måste jag göra om hela skiten igen vilket är Sjukt taskigt mot honom och jag vill verkligen inte vara det..
Nä, ikväll efter jobbet ska jag åka och handla och sen åka hem och ligga ensam framför tvn i tysthet. Tack för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0