otaggad på jobbet

Jobbar 14.30-22 idag, HELT ENSAM!!! Och dessutom så jobbar ingen av mina grabbar eller S idag så jag har inte ens nån på de andra företagen att snacka och busa med.. Skitjävlatråkigt! Dessutom är folk på Topp när det gäller att vara otrevliga idag så det här känns som en toppendag! Not.. Tur är det iaf att det finns en hel del saker att fixa med så att jag iaf har Något att göra idag när jag sitter här och hoar..

Har iaf haft bra dagar, åkte med jobbet (och resten av EC i sverige) på konferens i torsdags och kom hem igår. Vi var på Yasuragi i Hasseludden, de hade hyrt hela stället och det var helt klart bättre än jag trodde. Jag var sjukt osugen på att åka från första början och ville helst stanna hemma, men det slutade med att jag drack och hade skitkul och att det var en riktigt bra och intressant konferens. Smutt!
Igår när jag kom hem så kom min M över och vi åkte och köpte mat och sen la vi oss i min soffa och snackade skit, Plupp kom över en sväng och S kom över hon med. Så mysigt att bara snacka skit och lata sig, stackars S dock fick bra sällskap på slutet när de andra åkt och hon och jag skulle kolla på film. Slutade med att jag låg och snarkade i ena soffan medans hon fick kolla på filmen själv ;) Tusse då..


Har blivit utmanad av E att göra en lista och jag har verkligen inte lust att jobba just nu så jag kör den ist.

Vad gjorde jag för 10 år sedan?
Gick i gymnasiet, skolkade, jobbade extra på café och smygrökte.

Vad gjorde jag för ett år sen?
Usch vad deprimerande.. Precis samma som nu :´(

5 Snacks jag gillar
Popcorn med dip, chilinötter, torrostade jordnötter, pistagenötter och Ibland chips 

5 sånger jag kan hela texten till
All- 4-one- I swear
The Slaptones- To remind you
Eminem- Superman
Amadeus Band- Lazu Te
Lars Winnerbäck feat. Miss Li- Som jag hade dig förut

5 saker jag skulle göra om jag blev mångmiljonär

Ge pengar till föräldrar och syskon samt syskonbarn.
Köpa lägenhet och bil.
Bjuda familj och släkt på en resa.
Betala så att en av mina nära vänner kan åka och få barn på egen hand.
SHOPPA!


5 dåliga vanor
Tempramentsfull
För ärlig ibland
Nagelbitare
Svårt att binda mig
Städmanisk

5 saker jag gillar att göra.
Vara med familjen/släkt/vänner.
Nattfika!
Bowla
Dansa
Shoppa

5 saker jag aldrig skulle klä mig i
Pastellfärgade eller vita jeans
Byxdress
Burka
Skotskrutiga brallor
Platåskor á la buffalos

5 favortileksaker

Mobilen
Tv´n
Datorn
Bilen
Kaffebryggarn


Oh yes det var den listan.. Kanske skulle börja jobba lite då.
Hoppas ni har en bra helg därute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0