Lilla listan :)

Hade ett supermysigt nyår, jobbade och åkte sen hem till mami och papi på middag med syster och hennes familj samt faster. Skjutsade och hämtade morfar till pro-festen och hann busa med smaskis och soffsofa en sväng. Perfekt!
Sitter på jobbet igen och idag är det lika dött som igår så jag snodde helt lagligt en lista från min Mija för att fördriva tiden litegrann..

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag raggade upp en kille (typ, gav inviten av att han skulle ragga på mig om inte annat) i Nyktert tillstånd. Cred!

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja <3

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej jag hade tur i år.

5. Vilka länder besökte du?
Turkiet och USA.

6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?
Absolut, men jag ska försöka fokusera på vad som är bra ist.

7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
13 augusti då min bror gifte sig.

8. Vad var din största framgång 2011?
Min största framgång var att jag tog tag i en sak som legat och gnagt i åtta år.

9. Största misstaget?
Oj.. Jag vet inte faktiskt.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Inte mer än valigt ;)

11. Bästa köpet?
Mina nya vardagsrumsmöbler och inredningen dit. Lövely!

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder?

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att min syster, kusiner, Mija och en till vän ska få bebis! Att få se familjen i usa igen <3

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?

Det finns för många, men speciellt Tonight med pitbull och nån mer.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag var nog gladare trots massa som kom upp till ytan.

16. Vad önskar du att du gjort mer?

Umgåtts mer med familjen och de vänner jag inte träffar. Att jag vart ärligare och skällt ut S.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Dumheter ;)

18. Hur tillbringade du julen?
Hos syster med familj och sen hos mamma och pappa.

19. Blev du kär i år?

Jaa :D

20. Favoritprogram på tv?
Kollar inte så mkt på tv längre.. Men I LOVE According to Jim!

21. Bästa boken du läste i år?
Kommer inte ihåg.

22. Största musikaliska upptäckten?

Adele och (eftersom jag är efter) Hoffmaestro!

23. Bästa filmen du såg i år?

Brides Maids! Jag. Dog :D

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Mä jag önskade mig inget direkt och fick så mkt mer :)

25. Något du önskade dig men inte fick?
Inte då.

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?

Firade hos mami och papi och sen på Trädgården med kussen.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Som 2010 ;)

29. Vad fick dig att må bra?
Familj, vänner, jobbarkompisar, Hussein :)

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Samma som alltid: Vin Diesel. MUMS!

31. Vem saknade du?
S i turkiet.

32. De bästa nya människorna du träffade?
S på avis, hennes syrra och såklart Hussein.




Så. Det var den listan det.. Inte så spännande kanske men jag hade sååå tråkigt! En kul sak dock- Jag har bokat semesterresan! Den 17 augusti drar jag, kussen, mamma och faster till Gümbet i två veckor!

Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Jag hjälper dig! <3

2012-01-02 @ 22:09:00
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: - ● Rebecca ● -

hahahaha taaaack kompis!

2012-01-04 @ 23:46:54
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0