huvudet snurrar runt runt runt runt runt.... osv

Har tänkt SJUKT mkt på det här med Hussein och ja, jag måste ju ta "snacket" som jag egentligen inte vill göra snarast. Pallar inte gå runt och vara irriterad, lättretlig och allmänt deppig pga detta men det är vad jag gör just nu. Pratade lite med papi om det och han tyckte lite som jag, dumt att skaffa sig problem i onödan så det är lika bra att ta reda på det nu för annars är det ju lika bra att avsluta allt.
Jag håller alltid tillbaka känslorna så mkt så jag blir knäpp, jag tror att jag är kär i han men jag vet fan inte och så är jag dessutom Livrädd! Varför kan jag inte bara få vara en av alla som blir kär jättelätt? Eller åtminstone få vara en av de som träffar rätt och sen går allt jättesmidigt och som en liten dans på rosor? Nej nej, här ska man vara en psykstina med känslostörningar som är rädd för att känna och där allt ska vara lite småknepigt. Mysigt. Not!

Men ja, så är det och nog om det. Har haft en sjukt mysig helg och hunnit med att träffa vänner och städa hemma och ha mig. Nu jobbar jag mån-tor kväll denna vecka men har försökt att få kompa på torsdag så om jag har tur är jag ledig tor-sön. Smutt! Min kusin fick en son i lördags och han och hans familj ska till min farbror på torsdag em så jag hoppas att jag får vara ledig och kan åka och pussa och sniffa på vår nyaste lilla prins<3
Helgen kommer att bli lugn denna vecka också, hoppas på att träffa Hussein nån dag och sen är det filmkväll på lördag och reunion med massa gamla vänner på söndag. Älska ledig helg!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0