hej å hå

Så jäkla skönt att jobba ibland, jobbar 14.30-22 idag och imorgon pga röda dagar och det gör så tokigt mkt skillnad att bara få sluta två timmar tidigare än annars. Galet smutt!
Träffade Hussein i söndags, låg och smsade med honom och han kände sig lite ensam och nere så han kom över och sov hos mig ist. Han är så jävla fin på alla sätt, men jag kan inte släppa allt och bara vara lycklig. Det är vissa saker som stör mig och andra som gör mig så orolig att jag får ont i magen när jag tänker på det. Alla säger att jag ska sluta tänka och bara köra på så länge det känns bra, men faktum är att jag är 27 år. Jag har inte tid att bara köra på känslor och hoppas på det bästa, och om det är så som jag tror, och om jag har den oturen så är det bättre att göra slut på allt nu och inte vänta... Men jag vet inte riktigt hur jag ska ta upp vissa saker mer än vi redan gjort och jag vet inte hur jag ska få fram att jag är totat vettskrämd när det gäller vissa saker.. Psykstina much?! HELL YEAH! :´(
Träffade han en snabbis i förrgår också iaf och jag blir ju så glad, men nu kommer vi inte att kunna ses förrens kanske på söndag och om inte då så blir det först i slutet av nästa vecka. Det innebär att jag bara kommer ha mer tid med min hjärna.. Pallar inte..

Ialla fall. Idag efter jobbet blir det nog bara att åka hem och slappa, ska upp tidigt i morgon och fixa lite hemma och sen åka och klippa pappas hår. Efter det jobbar jag och sen åker ev jag och S in till stan och nattfikar eller så hänger vi bara hemma hos mig och snackar skit. Lördag ska bror firas, sen ska E komma över och sällskapa medans jag tvättar och på söndag har jag inga planer än.
M- om du ser detta: vill du fika med mig på söndag?

Ja det är så det ser ut, nästa vecka jobbar jag 16-24 alla dagar typ så då blir det verkligen bara att jobba typ.. Spännande liv va?! ;)
Nu ska jag och J på jobbet snacka skit och dricka vårt åtta-kaffe. Ha en helg om vi inte hörs innan!


Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Får jag komma o nattfika me er imorgon?

2012-01-05 @ 20:23:38
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: Mija

Älskade skatt! Hade så gärna fikat med dig på söndag, men vi har första visningen på huset då. Sjukt mycket att göra med andra ord :( Men telefonfika på kvällen eller om du kanske kommer förbi på kvällen, det funkar? Puss

2012-01-05 @ 21:10:51
URL: http://mijauz.blogg.se/
Postat av: - ● Rebecca ● -

jag hjärtar dig!

2012-01-09 @ 23:22:37
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0