du är underbar

Det var det sista han sa till mig innan vi la på telefonen, jag var halft hysterisk i hur jag skulle lägga på och vi försökte lägga på luren ett antal ggr. Men det absolut sista han sa innan han sa hejdå var "du är underbar"..
Fan i hela helvetet. Jag är så skadad så det är inte sant! Jag ångrar mig i ena sekunden för att i nästa sekund tycka att jag gjorde helt rättt. Jag vet inte om det är Honom jag saknar eller själva grejen att ha någon där, någon som faktiskt tycker om en för den man är. Jag vet heller inte varför jag gjorde slut och jag har inte kommit fram till det heller, fick lite "tough love" av min M dagen efter det tog slut och sen dess har jag suttit och försökt rannsaka mig själv. Fick lite av samma dos av R och kussen i lördags när vi var på bio och nattfika också och det var samma då, jag Vet verkligen Inte varför jag gjorde slut. Jag vet bara att det var det jag Ville göra och då gjorde jag det, det var skitjobbigt men det kändes så rätt just då och fram tills jag la på luren för då ville jag ringa upp och ångra mig. Hade tänkt ringa i söndags och säga just det; att jag ångrar mig men jag kan inte. Jag vet inte varför jag inte kan heller eg men det går inte.. Jag vet inte vad jag är mest rädd för heller, att han ska lämna mig om det blir vi eller om jag får för mig att lämna honom igen. Jag vill inte såra någon och speciellt inte någon som är så fin som han är, som bryr sig så mkt och som bara vill allt och allas bästa hela tiden.
Jag ska ge det ett tag till och jag hoppas på att stöta på honom på ett eller annat vänster så att jag får se honom och försöka ta det därifrån isf. Just nu i det här ögonblicket vill jag dock ringa honom och förklara läget: jag vet inte varför jag gjorde slut, jag vet inte vad jag är rädd för, jag kan inte garantera att det inte får samma utgång om en dag en månad ett år osv men att om han är villig att ta tillbaka mig så är jag villig att satsa. Kommer dock inte att göra det nu iaf men vi får se vad tiden visar.
Jag vill verkligen inte sluta ensam, jag vill inte vara rädd att visa känslor, att inte våga chansa och att inte våga älska. Jag vill dock kunna tro på att någon kan älska mig trots alla brister, trots att jag är halvpsykotisk, trots att jag har jordens största armar, trots att jag har ett hetsigt temprament, trots att jag snarkar ibland, trots att jag är för ärlig och trots alla andra brister..  Fan vad jobbigt den här så kallade kärleken är ibland.
Ska dock inte deppa ner hela inlägget med sånhär skit!

Hade en grym helg, låg på soffan hela fredagen och halva lördagen. Bestämde med kussen att vi skulle ses och sen ringde R och ville hitta på nåt så jag drog med kussen in till stan och så möttes vi alla upp och gick på bio och sen blev det en fika på Alberts. Så jävla mysigt! Hoppas på att hinna träffa R mer innan operationen så att vi kanske hinner ha en till fika iaf, men om inte annat så kommer jag tvinga mig på i kärrtorp ;)
Söndagen jobbade jag 12-21 och sen åkte jag och mötte upp S och vi drog hem till mig, snackade skit halva natten och sen sov hon kvar hos mig för vi båda skulle börja jobba 07 idag. Hyfsat trötta tjejer som gick upp i morse! Dock så vaknade både hon och jag på bättre humör än vanligt och dagen gick bättre än förväntat, fan vem hade trott att jag skulle tycka att det ändå är helt ok att jobba morgonpass?!

Är ledig nu i två dagar iaf och sen åker jag med jobbet på "träningsläger" (vilket i Europcar betyder konferens med hela sverige) på Yashuragi (stavning?) i hasseludden. Ser INTE fram emot det, men jag åker hellre på det än att jag jobbar morgonpass för så kul var det inte. Imorron och på onsdag ska jag dock passa på att umgås med familjen och mysa med mina ungar. Saknar verkligen min familj och jag mår faktiskt skitdåligt över att vi ses så sällan nuförtiden, känner att jag dragit mig undan lite men jag mår inte så bra just nu och om det är någon som ser igenom mig så är det de. Älskade <3
Nu ska jag försöka ta tag i berget med disk som ligger i hela köket och ger mig ångest, skulle ha städat här hemma idag men det gick lite sisådär med den saken ;)
Hörs!

Kommentarer
Postat av: Mija

Men du ÄR ju underbar och du måste låta dig själv inse att han faktiskt får tycka det! Alla har brister, men sånt åsidosätter man när man tycker om någon, dessutom tycker jag att du ska våga satsa. Om jag skulle gjort slut med Sambo varje gång jag tänkt göra det eller ledsnat lite för stunden så skulle vi gjort slut för tusen år sen, knepet är att ta sig igenom varje kris. Liten som stor.



Älskar dig trots att du snarkar :) Puss!

2012-01-23 @ 22:21:58
URL: http://mijauz.blogg.se/
Postat av: Mija

Men du ÄR ju underbar och du måste låta dig själv inse att han faktiskt får tycka det! Alla har brister, men sånt åsidosätter man när man tycker om någon, dessutom tycker jag att du ska våga satsa. Om jag skulle gjort slut med Sambo varje gång jag tänkt göra det eller ledsnat lite för stunden så skulle vi gjort slut för tusen år sen, knepet är att ta sig igenom varje kris. Liten som stor.



Älskar dig trots att du snarkar :) Puss!

2012-01-23 @ 22:23:33
URL: http://mijauz.blogg.se/
Postat av: Martin Hagen

kul.

2012-01-23 @ 22:31:38
URL: http://crossc.blogg.se/
Postat av: Emelie - Ung & Kär mamma.

Älskade vän, vad är det som hänt ?

:(

2012-01-23 @ 22:47:59
URL: http://emeliitaah.blogg.se/
Postat av: - ● Rebecca ● -

klart vi ska ses innan operationen.

barnledig i helgen o har inget planerat förutom på dagen på lördagen. hur jobbar du i helgen?

2012-01-23 @ 23:27:11
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: - ● Rebecca ● -

Vi får se ang Lördag, förhoppningsvis ligger jag på rygg med benen i luften den kvällen ;)

2012-01-24 @ 01:42:48
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: Emeliie

Men gumman då :(

2012-01-26 @ 09:33:46
URL: http://emeliitaah.blogg.se/
Postat av: - ● Rebecca ● -

Vi kan d på tele, men jag tror du vet vem d handlar om.



Btw jobbar du på tisdag?

2012-01-28 @ 15:59:33
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: - ● Rebecca ● -

Ok, för jag skulle behöva hjälp o ta mig hem från sjukan på Tisdag.

Jag får åka hem innan lunch.. så tänkte om du kunde hjälpa mig?



Har martina här på middag ikväll, så vi kanske kan höras imorgon när du slutar?

2012-01-28 @ 16:16:33
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: - ● Rebecca ● -

Ok :)

2012-01-28 @ 16:23:09
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0