det ska tydligen finnas en första gång för allt..

Sitter på jobbet i vanlig ordning, körde till 22 igår och idag så kör jag 07-15.30. Inte världens piggaste tjej som kom till jobbet idag, så sjukt trött och less på att jag inte kan sova ordentligt! Förvisso så är det inte så att man somnar 22 bara för att man slutar då utan det tar ju ett tag att åka hem, duscha och försöka varva ner litegrann iaf.. Hur som. Kom hem igår och ska kolla FB och ser att min kusse har vart med i/nära en skottlossning med automatgevär på kvällen i Egypten där de är på semester! Fick en hjärtklappning som heter duga, men som tur är mår alla bra och de kommer hem på onsdag. Man blir ju däremot så jäkla rädd och hundratusentals saker hinner rusa genom huvudet även om man Vet att de mår bra. Stackars kusse, stackars farbror, faster och lillkussen på 12 år som redan innan var en ängslig liten själ <3  Tack Gud att det gick bra ändå!

Hoppar lite och tar nåt kul ist. Idag efter jobbet ska jag mysa med syster, svägerska, faster och alla barn. Vi ska äta middag och ha lördagsmys och sen efter det så ska jag träffa dr.Vu som jag inte sett på nästan tre månader eftersom hon vart i Montenegro. Så jäkla Smutt att få se henne igen och snacka, har saknat min Vu!
Imorron är jag ledig, har tvättstuga 14-18 och sen får vi se om jag och S åker till stinsen och gör nöd-naglar för nu är båda så less på att vara nagelbitare med fula naglar.
Mindre kul men kul ändå (eller hur man nu ska uttrycka det) är att jag ska träffa Hussein imorron på dagen och prata ut om vad som hänt och varför jag gjorde slut, inget kul samtal i sig men jag är tacksam att han ens vill träffas för då har jag iaf en chans att försöka få tillbaka honom. Har tänkt lite för mkt på hela saken och jag är så rädd att jag ska ha lyckats kasta bort förstöra vad som kanske var det bästa som hänt mig, och jag hoppas verkligen att han är villig att ge det hela en till chans. Har faktiskt vart mer än ärlig med honom och det vet jag att han uppskattar även om det ibland kommer ut saker som han kanske inte vill höra eg.. Men men.. Wish me luck!



Kussen och jag får nån sommar sen. I love mah girl <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0