sjukling :(

Vaknade imorse med spängylld näsa, torr mun, ont i huvudet och öm i kroppen.. Inte så toppen faktiskt. Mådde skit och kände mig skit, men upp kom jag och på jobbet är jag nu. Bakade dessutom en tigerkaka och en sockerkaka till mina kära kollegor för att jag hade lovat det tidigare i veckan. Fan vilken bra arb.kamrat man är ändå ;)
Känner mig dock slut som artist nu och vill inget annat än att åka och hämta Plupp och sen åka hem och lägga mig. Skönt med sällskap dock och då kommer jag kanske att få hjälp med tvätt och städning imorron, we likes! Nog för att vara sjuk, men jag orkar inte med att bo i en svinstia också och nu känns det verkligen inte fräscht hemma.

Så ja, det blir en Väldigt lugn helg för mig. Förhoppningsvis så ploppar syster ut bebis i nästa vecka också så att jag hinner bli frisk och får träffa lillskruttan snabbt. Men hon har ju bråkat och lurats med oss hit och dit så hon kommer säkert nu bara för att bråka med sin moster ;)
Nä, nu ska jag fakturera det sista på jobbet och sen ska jag ringa H och få lite sympatier för dumming-sjukdomen. Ha en helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0