Jour

Syster har haft förvärkar och idag är det jag som har jouren då det bara är jag som kan passa smaskis om det blir att de måste åka in till sjukhuset (min svåger har inte körkort), så jag fick ställa in middagen med R och så får jag helt enkelt hålla mig hemma efter jobbet.. Tråkigt som fan att behöva ställa in och jag hade sett fram emot det, men samtidigt är jag jätteexalterad!! Tänk att min syster ska bli mamma igen snart <3 Hoppas bara att det inte är falskt alarm igen för skruttan i systers mage har gjort såhär senaste veckan, hon får alla att tro att det är dags och sen kommer hon inte iaf. Mosters bus-skrutt i magen ;)

Det blev lite missförstånd mellan mig och H igår så han kom inte över :( Konstigt hur fort man vänjer sig för sängen kändes väldigt stor och tom inatt och lägenheten var inte alls lika mysig imorsen när inte han satt vid mitt köksbord med datorn på och åt frukost. Vi får se dock om vi kanske kan ses idag, isf får han komma över och så får han väl gilla läget om jag måste åka iväg...

Jajam, sitter på jobbet nu och både chefen och regionschefen är här idag så jag kanske ska ta och försöka se seriös ut här i skamkuren.


Min lilla smaskaroo <3

Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Jo jag fick ditt sms, glömde bara o svara :)

2012-02-08 @ 13:09:37
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: - ● Rebecca ● -

Ingen fara gumman! :) Puss

2012-02-08 @ 13:20:33
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: Johanna - Mamma till Sami

Guu va söööt liten kille :D

2012-02-16 @ 10:40:17
URL: http://lyyckligaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0