janet sov i hundra år... inte.

Fy stan vad jag är TRÖTT idag! När klockan ringde i morse fick jag kriga mot mig själv för att inte slå sönder telefonen och när Husseins telefon ringde efter ytterligare 5 min var jag tvungen att kriga mot mig själv för att inte slå söner hans (och Honom också by association). Morgonhumöret är verkligen på topp! Dock så gick det över ganska fort och sen blev jag glad igen, men jag har jobbat Hårt på att bättra mitt humör.
Det har däremot inte vart nån lätt match att sitta på jobbet med minimalt att göra och försöka hålla sig vaken, så idag efter jobbet ska jag hem och soffsova innan H kommer från sitt jobb.
Helt jävla underbart att fått somna och vakna med honom brevid mig de här dagarna, ska passa på att pussa och krama han "under huden nära" idag för sen kommer vi inte kunna ses förrens nästa vecka typ.
Ah well, skönt att hinna sakna också :)

Ska slösurfa lite (till) innan kollegan kommer och sen är det soffan som gäller! Sayonara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0