ibland vill man faktiskt bara stanna tiden

Jag har haft en helt fantastisk helg! Efter jobbet i fredags kom S över och hängde och sov kvar. I lördags plockade jag upp mitt lillhjärta och skulle vara barnvakt några timmar, så han fick följa med hem till P och busa med hennes tjejer. Supermys och kul att få visa upp honom för både M,P och A för ingen av de har sett honom sen han var bebis typ. Hade iaf en jättefin eftermiddag med de och sen åkte jag hem till mami och papi och där blev jag kvar till 22 då jag åkte hem och la mig i soffan, där spenderades sedan resten av kvällen. Igår skulle jag ha städat men orkade verkligen Inte så jag sket i det och låg i soffan hela dagen fram tills Hussen kom över och hade med sig massa filmer, så det blev fortsatt soffhäng då med. Lovely!
Imorse var det dock mindre kul att gå upp och åka till jobbet, vi somnade först efter 01.30 och klockan ringde kl.05.. Det kändes Inte Alls ok! Speciellt inte när man har nån brevid sig som pussar en på pannan det första han gör innan man hoppar upp och attackerar mobilen för att få av alarmet.

Hur som, upp kom vi och nu är man på jobbet igen. Idag ska jag handla, laga lite mat och sen kommer kussen över och ska snacka lite. Smsade henne tidigare dock och berättade att H också kommer att vara där/komma inom kort efter henne så att hon iaf vet det :) Spännande att presentera han för vänner och familj, men faaan va bajsnödigt! Jag tycker sånt är skitläskigt!
Men det löser sig väl det med kanske :) Ha en toppenbra måndag folks!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0