Hoodelali

Näst sista kvällen på jobbet för den här veckan och det känns så jäkla Smutt! Ska ta med mig S hem efter jobbet på en nattfika/sleepover och så får vi se om min älskade kusse kanske kommer också. Hoppas gör jag iaf för jag har verkligen saknat henne och efter det hon och familjen var med om så känner jag att jag måste se henne för att verkligen Se att allt är bra <3
Imorron ska jag upp tidigt med S och när hon åker till jobbet så åker jag till syster med familj och kollar in "nya" huset (de har byggt till lite) och pussar på min lillkille innan jobbet och därefter så får vi se vad det blir för nattliga äventyr. Känner för en fika med T men vet inte om han kan så jag ska nog ringa imorron isf..
Lördag ska jag hem till P med A och M för att fika och busa med P´s sötaste småtjejer och skvallra lite, de är ju nyfikna på H så det kommer väl bli en del snack om honom också antar jag. Helt ok för mig dock ;)
På eftermiddagen när vi vart där så ska jag och H ut och äta middag och umgås i några timmar innan han åker till jobbet för han kör både fredag och lördag på krogen och sen får vi se vad som händer den kvällen också.. Så M- om ni vill ses är jag i närheten ;)
Söndagen är än så länge fri, ska nog hem till bror och mysa och kanske till syster och mysa lite till och sen hoppas jag på att H kommer över och sover kvar för vi båda jobbar morgon på måndag så då kan han få skjuts till jobbet. Men vi får se..

Ja det var min helg det, kanske skriver av mig lite innan också.


Efter den 17 augusti kommer jag sitta såhär med en drink igen! Längtar som Fan!!! Kylan tar livet av mig..


Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Har du glömt bort mig? snyft snyft

2012-02-02 @ 23:25:27
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: - ● Rebecca ● -

Jag e hemma så du kan komma förbi på Söndag eller i nästa vecka, e sjukskriven till den 9:e.

2012-02-02 @ 23:54:34
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: - ● Rebecca ● -

Onsdag blir nog bra, jag kan laga lite mat.

Börjar ju jobba på Torsdagen så en middag på Onsdag e nog lagom :)

2012-02-03 @ 00:00:15
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: - ● Rebecca ● -

Sluta nu, vi ses på Onsdag!

2012-02-04 @ 03:22:38
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0