hej pms!

Har spenderat hela lördagen och halva söndagen hos syster med familj och myst med mina småkottar och vårt nytillskott. Mysigaste ever! Lördags natt dock så var jag och S ute i stan och dansade och Hussein släppte in oss så vi slapp köa- tack för den för det var fan sjukt kallt ute!

Är faktiskt inte den gladaste på H just nu dock, han jobbar så sjukt mkt och precis hela tiden så vi hinner inte ses alls.. Han verkar inte riktigt ha fattat att han kanske måste tagga ner lite och försöka anpassa sig efter en till person utan han kör på som han har gjort sen han var 17-18 och bara ger jobbet allt. Det är iofs inget negativt i sig att han jobbar och vill saker men vafaan! Hej å hå killen, du är i ett förhållande nu så det kanske är dags att börja prioritera annorlunda? Ska snacka med han om det när vi ses nästa gång (på SÖNDAG :-o ) och då får han faktiskt inse att om han inte har tid för mig så finns det liksom inte så mkt att bygga på heller, det suger om det skulle vara så och jag vill inte att det ska ta slut men jag orkar inte ha ett "distansförhållande" med någon som faktiskt bor bara 30 min ifrån mig... Äh, svammel svammel.. Har PMS också så allt känns bara allmänt luddigt just nu och jag hänger inte ens med i känslosvängarna själv så jag vet inte..

(Skam)kuren idag igen iaf, slutar 21 och har hela TVÅ bilar kvar in på mitt pass :-O Det kan bli jäkla svettigt det här ;) haha.. Så tråååååkigt!
Ahja, nu ska jag in och äta lunch (middag?) och slå ihjäl en halvtimma med det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0