dry your eyes mate

Jag vet inte vart jag ska ta vägen, det var alldeles för länge sen jag kände såhär. Men igår när det tog slut så bara brast det totalt och jag känner mig helt tömd på allt vad känslor heter. Grät i stort sett hela jävla dagen. Jag gav allt, jag kämpade, jag visade mer än jag någonsin gjort och jag sa vad jag kände och om det inte går ända fram och om han inte kan fatta iaf vad jag menar och hur det är så har vi inget att bygga på.. Men det går upp och ner. Har knappt sovit för att jag gråtit mer eller mindre hela natten men när jag väl vaknade så kändes det ändå ok. Sen brast det igen och jag grät som ett barn och saknade honom så att jag fick ont i hela kroppen och nu så känner jag mig bara så likgiltig. Känslorna kommer och går hela tiden. Ska det vara så? Jag fattar inte vad som händer alls, hur jag ska känna, hur jag ska bete mig, hur man gör helt enkelt?
Han kommer på fredag och ska hämta det lilla han har hos mig för att jag inte klarar av att ha det där, men jag vet inte hur jag ska klara av att ha honom framför mig och Veta att det är slut? Hur fan gör man? Hur fan funkar sånt här skit eg? Åh, jag vill inte detta! Det är så frustrerande att han inte fattar Vad han gör för fel, så jävla illa att han inte ser själv hur konstigt detta är? Hur kan man tro att man kan ha ett förhållande med någon när man inte ens kan ge den personen lite av sin tid?
Jag vet fan ingenting längre.. Jag vet bara att jag tycker så sjukt mkt om honom och att detta är något av det värsta känslomässigt jag går igenom. Faan. Ska aldrig mer bli kär och ge ut hela mig igen, det gör alldeles för ont..

Jag vill bara ha tillbaka honom nu..


Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Baby, ring om du behöver prata! <3

2012-02-27 @ 19:56:05
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: Emeliie

Fina, jag finns här för dig <3

Telefonen är på dygnet runt och i mitt hem är du alltid välkommen.

2012-02-28 @ 00:06:56
URL: http://emeliitaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0