back on track

Sådär ja, så var den värsta sjukdomen och förkylningen över och jag är på jobbet igen.. Näsan är fortfarande inte vad jag vill att den ska vara och jag är sjukt trött i kroppen men i övrigt så mår jag toppen och är glad för det!
Sitter i (skam)kuren dock idag och imorgon 9-18 och det är väl dock inte det mest ultimata kanske eftersom det blir massa spring in och ut hela tiden men samtidigt så är det ganska skönt att slippa så mkt kundkontakt och spring på kontoret..

Anyway. Vill bara skryta och vara galet glad över Hussein som på alla hjärtans dag kom över bara för att lämna en jättefin bukett med rosor till mig <3 Han är hysteriskt rädd att bli sjuk och speciellt nu när han börjat på ett nytt jobb men jag har gjort bra ifrån mig och gett han lite dåligt samvete över att han inte vill vara hos mig så varje dag har jag också fått ett gulligt sms. Haha, stackarn ;) Han är så jävla fin och jag är verkligen kär i honom.  Ska ev ut på lördag med S och isf går vi till GK så att jag får se han och så att jag kan skjutsa hem honom efter jobbet, han jobbar så mkt nu så vi kommer inte hinna ses förrens tidigast mitten av nästa vecka annars. Jag Måste verkligen byta jobb, detta funkar inte längre! Orkar inte jobba skift mer och speciellt inte nu när det mestadels är kvällar.. Nån som vet ett nattjobb som behöver personal?! :D

Ja veckan då.. Idag ska jag hem till mami och papi en sväng efter jobbet och pussa på mina småtjejer som ska vara där över helgen och sen kommer S över. Imorron ska jag hänga med E och på lördag ska jag till syster och sen ev ut på kvällen. Söndag spenderas nog med syster och fam (hoppas bebis kommer snart!) och nästa vecka är i stort sett oplanerad förutom onsdag då jag och R ska på bio i kista och se på Sean Banans film. Haha, smutt!

Nu- hämta kaffe och köpa en redbull!

Kommentarer
Postat av: Emeliie

Har Sean Banan gjort en film?

Det har jag totalt missat.

2012-02-16 @ 10:01:35
URL: http://emeliitaah.blogg.se/
Postat av: Emeliie

Den måste jag allt se :D haha

Tack så mycket, och ha det bäst du också!

2012-02-16 @ 10:25:57
URL: http://emeliitaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0