up up and away!

Vaknade 05.45 imorse, pigg som en lärka och sjukt taggad inför en powerwalk som jag bestämde igår med en kompis. Så Janet gick upp, fick i sig lite fil och fixade sig och sen kl.07 gick jag för att möta upp E så att vi kunde starta vår runda. Gick en dryg mil och satan vad skönt det kändes och känns! Jag som dessutom aldrig trott att jag ens skulle orka gå i nån kilometer fick ju jordens självförtroende när jag insåg att jag faktiskt orkar mer och att det Dessutom inte alls var så jobbigt att jag ville svimma! Helt fantastiskt :D
Så ja. Idag är en bra dag. jag har börjat se ljusare på saker och nu längtar jag återigen ihjäl mig till semestern som jag ska ha om bara två veckor! Om två veckor idag ska jag jobba min sista sena kväll och sen på morgonen efter så åker vi.. Shit pommes vad jag längtar. Jag vill åka nuuuuu! Ska dock åka lite snabbt och shoppa på lördag förmiddag med E och se om jag hittar nåt att ha på mig när jag åker, skulle vara kul med lite nya kläder.
Insåg faktiskt apropå ingenting och allting idag att jag nog faktiskt har gått ner något/några kilo för mina jeans som förut satt slimfit i midjan sitter numer lite löst nästan.  I love it!! <3

Enda nackdelen med idag är att syster m.familj har åkt på semester så nu ses vi inte förrens om en månad. Men va tusan, de kommer säkert att ha skitkul och om två veckor åker jag också ;) BIG whoop på den!
Snart så ligger jag sådär och bränner min blekfeta kropp igen.. Och jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0