nu är det nära

Jag har packat, fixat håret, gjort klart alla mina måsten på jobbet och nu har jag bara lite småsaker kvar innan jag kan vara helt lugn och är klar med allt. Jag Längtar! Imorron vid den här tiden är jag där :D
 
Bäst av allt- jag är 90%  säker på att få jobbet på Clarrion! Var på intervju igår med Hotell Chefen (!!!) och hon lovordade mig heeeela tiden och hon hade redan bestämt sig så när jag kommer hem ska jag ta en kaffe med receptionistchefen och de ska ringa mina referenser, men om det låter bra (vilket det borde göra- hoppashoppashoppas) så är jobbet mitt! IIIIIHHHHHHHHPPP!!!
Jag är så jåävla redo för semester nu! Hörs om 2,5 veckor! <3

Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Fan va skönt me jobbet, håller alla tummar o tår!

Ha d så underbart i Turkiet gumman så hörs vi när jag kommer hem, då e d dax o skvallra!
Puss

Svar: Tack!
Snart kommer du hem! Gud vad jag längtar efter att få höra om allt :D Puss
muskarcusamotrebakurva.blogg.se

2012-08-16 @ 15:46:05
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0