mördarpass!

Sitter i (skam)kuren idag 9-18 och sen har jag bara 3 pass kvar. Men imorron har jag dock två på en dag så eg är det fyra pass, imorron kör jag nämligen kontor 07-22. Killer! Har så sjukt mkt bokningar imorron och dessutom är helger vår största problemdag, så hade det inte vart för att jag ist är ledig ons-tor (alltså dagarna innan jag drar) nästa vecka så hade jag Aldrig tagit det. Nu däremot känns det toppen och så fort lördagen är borta så har jag bara två kvällspass kvar och sen går jag på Semester!!!! Underbart!
Kör 15.30-24 på söndag och sen 14.30-24 ´på tisdag och sen säger jag tack å hej till EC på nästan tre veckor...
Ska dessutom iväg till Clarion i skanstull på en andra audition på måndag men så snart lördagen och måndagen är borta så kan jag slappna av igen och jag längtar ihjäl mig.
Hoppashoppashoppas bara att det går bra på måndag så att jag får gå vidare i livet och testa på hur det vore att jobba där ist. Jag har ju en bild av hur bra det skulle vara så det vore kul att se om det är så bra som jag tror och hoppas ;)
 
Igår hade jag en heldag med min E, vi shoppade lite och sen hängde vi hemma hos henne och kollade film. Åkte hem vid 22 och då kom min Plupp över så jag hade iaf en grymt skön ledig dag innan allt drar igång. Köpte ett par korta leggins, ny hårfärg, nya undies och lite annat smått som jag ska ha med mig när jag åker till turkarna. Har litegrann kvar som jag vill köpa men det ska jag ta på onsdag nästa vecka när jag och E åker till stinsen så att jag kan göra nya naglar också. Det ska bli så otroligt skönt att få piffa upp sig lite inför semestern och att sen ha lite nytt att klä sig i så att man känner sig lite finare för en gångs skull. Jag vet att jag tjatar, men- Jag längtar till semestern!!!
Jag längtar också tills jag får vara med min syster och hennes familj igen, mosterhjärtat krossas lite mer för varje dag som jag är utan mina bebbar. Mosters små kärlekar i livet <3<3<3
 
Nä men om man skulle ta och jobba nu då. Hörs!
Snart så.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0