jag gick vidare!!!!!!

Jag gick vidare på Clarions uttagning igår så imorron ska jag på sista intervjun!!! Wooohoooooooo! Helt jäkla crazy! HoppasHoppasHoppas att jag får det, det skulle vara så nice! Jag är helt hypad och nu vill jag bara få komma dit imorron, träffa de och få det lite överstökat så att jag bara kan slappna av sen på semestern.
Dock så är jag faktiskt sjukt nöjd och stolt över mig själv eftersom jag gick vidare till tredje och sista steget och dit kommer bara ca.200 pers av de 1400 som sökte från början.
Åh jag är så nöjd ändå! Dessutom har jag bara 5,5 timmar kvar av mitt arbetspass och sen har jag semester! Livet är fint just idag! <3
 
Såhär glad känner jag mig just nu!

Kommentarer
Postat av: Mija

Du är bäst!!!!!

Svar: Nää DU är bäst min Mija!!! Jag <3 Dig!
muskarcusamotrebakurva.blogg.se

2012-08-14 @ 19:14:01
URL: http://mijauz.blogg.se
Postat av: - ● Rebecca ● -

FAN VA KUL!!!!

Svar: Ja det känns awsome! Hoppas du får jobbet du var på intervju för, jag håller verkligen tummarna för dig babe <3
muskarcusamotrebakurva.blogg.se

2012-08-15 @ 00:25:19
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se
Postat av: Therese

Håller tummarna att du får det!
Men det kommer gå bra ska du se =)
Är lite avis på din kommande semester också haha
Jag vill också till värmen :(
Men men det kommer ju en semester för mig med, nästa år! Haha

Svar: Tack snälla! Ja det ser ljust ut iaf så jag hoppas på ett nytt jobb när jag kommer hem igen :DHaha, ett år går fort (för att låta äckligt positiv), Jag kan sola, bada och drick lite drinkar för dig med så länge ;)
muskarcusamotrebakurva.blogg.se

2012-08-16 @ 03:29:43
URL: http://nyutsidaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0