idag är ingen bra dag =(

För idag var sista dagen jag träffade syster och hennes familj på en Hel månad! Mosterhjärtat blöder när jag tänker på hur lång tid det är utan mina små bebbar, utan att höra Smaskis ropa på mig och hur han säger "älka motta", och utan att se lillskrutt le eller sova i min famn. Usch, nä idag har jag gråtit och nu sitter jag på jobbet och kämpar för att tårarna inte ska komma upp igen för då kommer jag inte kunna stänga av.
 
Ingen syster, ingen svåger, ingen smaskis och ingen lillskrutta på en hel månad... Just det- och på det- ingen Hussein nånsin mer. Fyfan vad ont allt gör idag.
Nu vill jag att dessa två veckor innan semestern går så jävla fort de bara kan så att jag kan få åka iväg ist och sakna min lilla familj i turkiet ist för här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0