go shawty its mah bday

Några nya grå hårstrån och lite extra ryggont är väl det enda som gör att man känner sig äldre men annars känner jag mig fortfarande som 18 ;)
Helgen har vart helt jäkla underbar och samtidigt jäkligt jobbig, men jag hade inte gjort om något även om jag så fick chansen. I fredags efter jobbet kl.20 så hämtade jag upp E och sen åkte vi hem till mig och hon höll mig sällskap medans jag bakade och sen när klockan var halv ett på natten färgade vi hennes hår innan hon åkte hem och jag gick och la mig. I lördags var jag uppe med tuppen, plockade undan massa saker som låg överallt (i mina mått mätt stökigt) och sen åkte jag med E till väsby centrum och shoppade lite snabbt och sen iväg för att storhandla. Sen var det bara att komma hem och fixa mat, tårtor, dammsuga och skura badrummet innan mina tjejer kom över. Helt underbart, massa skratt, superfina presenter och massa mat, bakat och tårta. Kvällen slutade sen med en spontanutgång med AG, kussen, E och plupp. Superfin dag och jag har jordens bästa och finaste vänner <3
Hade E och Plupp som sov över tills igår och när vi vaknade så slappade vi en liten stund och sen ställde jag mig och bakade och gjorde mat inför idag då släkten kommer så igår var jag på benen igen och fixade mellan 12 och 21. Superskönt nu dock för nu är allt i stort sett klart så idag efter jobbet ska jag bara hem och lägga på grädden och det på tårtan och hacka lite sallad och sen är jag redo för världens bästa familj och släkt. <3
 
Efter idag hoppas jag dock på en lugn vecka trots mkt inplanerade saker och massor att göra, lite sugigt dock är att jag skulle ha träffat R på onsdag men att min chef ringde och jag var tvungen att byta pass så nu hinner vi inte ses innan vi åker. Desto mer att prata om när man kommer hem dock ;)
Har "bara" 8 pass kvar med idag inräknat och sen åker vi. Fysatan vad skönt det ska bli!!! Jag längtar verkligen efter att bara ligga i en solstol och Slappa. Inget måsten som man måste tänka på och inga tider att passa.. Nästa fredag... Can´t wait!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0