flygmyror!!

FY vad hemsk dag! Började bra förvisso och när jag startade mitt pass i (skam)kuren så ver det helt ok, men Sen... Sen kommer en invasion av LYGMYROR till arlanda och bosätter sig på vår återlämnings parkering! Skojar inte om det var många hundratals som verkligen var Överallt, jag höll på att dö ett par ggr om men som tur är så satt jag med min "grabb" i kuren och han är gammal polis och militär så han tog över ;) Ibland är de allt bra de där killarna.
Slutar iaf om en timma och då åker jag och hämtar upp E och sen åker vi hem till mig och så ska hon hålla mig sällskap medans jag bakar inför morgondagen och måndag.
 
Fick ett telefonsamtal idag btw. Från H.
Hjärtat slog snabbare än jag trodde var möjligt och jag hörde knappt ett ord av vad han sa- sen om det berodde på mottagningen eller mig vet jag inte. Vi ska iaf höras nästa vecka och prata. Varför eller om vad vet jag dock inte..
Ha en helg iaf! Hörs på måndag :D

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag har laddat ner Instagram nu iaf..Dock fattar jag NADA haha men ska kolla vidare..Typ alla säger att man måste ha det så jag får väl ge det en chans :)

2012-08-04 @ 00:13:59
URL: http://nyutsidaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0