ett steg närmre!

Igår efter jobbet åkte jag hem till mamma och pappa och tog en powernap i deras soffa tills min mamma väckte mig och maten var klar. Lyx! Fikade lite med de och sen klippte jag pappas hår innan jag åkte hem till E och fikade på hennes balkong och snackade skit. Var hemma hyfsat tidigt och då passade jag på att gå in på internet och boka på 10kg extra till resan, herregud 20kg klarar jag mig inte på med tanke på hur mkt jag vill och brukar ha med mig ;)
Idag efter jobbet blir det till att åka hem och börja kolla vad som ska packas ner och försöka få ner smutskläderna i en ikea-kasse så att jag kan åka hem till mamma och pappa och tvätta det sista som jagska ha med mig och sen får jag börja köra på de kläder och leggins som jag inte tycker om fram tills jag åker för jag pallar inte tvätta mer än en gång och jag kommer inte att hinna det heller för det är så mkt jag ska hinna med och så ska jag jobba en hel del.. Men det löser sig  nog och ju mer man har att stressa över, ju fortare går tiden. Tack för det iaf!
Ledig imorron och på fredag, har massa planer inför det, sen jobbar jag i helgen. Ledig måndag som jag kommer att spendera på Clarion inne i skanstull för min andra uttagning och sen är det jobb tis-tor och på fredagen åker jag. Ska dessutom hinna fixa naglarna på torsdag morgon samma vecka och på måndag kväll måste jag hinna med att färga håret. Känner inte för att vara gråhårig i turkiet.
Massa ordbajsande om ingentin nu känner jag, men jag har brutalt tråkigt på jobbet. Ska nog göra mig en lite listor inför nästa fredag nu. "Att göra", "att packa", "att ha i handbagaget".
 
Vill även passa på att säga till min finaste vän M att jag tänker på dig, jag hoppas verkligen att det blir bra nu! <3<3<3
 
Ha en fin lill-lördag/onsdag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0