9 down. 6 to go!

Sådär ja, nu är klockan redan 16 och jag har varken dött eller blivit på dåligt humör utan tycker faktiskt att denna dag är lite mysig och härlig på samma gång så man kan ju iaf konstatera att det är helt rätt dag att köra dubbelpass på! WIN! =D
 
Idag har det för övrigt vart full rulle på jobbet, solen har skinit och jag har har jobbat med två fantastiska människor på förmiddagen följt av att jag nu på eftermiddagen jobbar med Ännu en bra arb.kamrat. Lätt att skratta och skoja med och inte någon som bara sitter av tiden utan hon vet vad som ska göras och hon gör det. Jag gillar´t!
Har tom hunnit med att sitta och le lite för mig själv och drömt mig bort till semestern, nu börjar det äntligen att kännas som att det är på riktigt. Jobbar som sagt bara imorron och på tisdag och sen kör vi. Beställde dessutom taxfree igår så nu blev det också ännu mer påtagligt att vi faktiskt ska åka..
Beställde för övrigt lite sprit (haha jag som typ inte dricker) och två  av mina favoritpparfymer. Chloé (japp, jag är besatt) och Gucci no.2. Sjukt att det är så jävla dyrt med parfym eg men samtidigt så tycker jag faktiskt att jag är värd det så jag bryr mig inte nu. Är det semester så är det ;)
 
Hoppas ni har och har haft en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0