wonderful wednesday

Sjunde och sista morgonpasset för den här gången, och efter 15.00 idag är det jag som Skuttar hem och är överlycklig hela vägen eftersom jag efter det är ledig ända tills på måndag kl.16.00! UNDERBARA DAG!
Att jag Dessutom hade ett grymt bra möte med chefen igår, fikade med min M, fick gosa med mina bebisar och att jag fick ok på att sitta i (skam)kuren idag gör ju inte saken värre heller. Idag är jag (trött) så jävla glad så jag vet knappt vad jag heter och jag har myror i benen, får se vad som händer efter jobbet men antingen så träffar jag syster m.fam idag också eller så kanske jag ska fika med min M idag igen. Måste hem i vilket fall och hämta lite grejer innan jag åker hem till mami och papi så efter jobbet styr jag bilen mot lägenheten innnan jag hittar på annat. Ska få hjälp av mami idag också att sy lite kläder som jag har därhemma. Bla en kavaj och en ASgrym skinnkjol! Hoppas att det blir bra bara ;)
Ska in på kontoret nu och sprida lite glädje och hämta kaffe! Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0