mysdag

Var ledig igår och spenderade hela dagen med syster och hennes familj. Började med att jag och S åkte dit på brunch tills S skulle åka och jobba och då åkte jag och syster till Eurostop med barnen och vi klippte min lillkille för fösta gången nånsin. Så duktig var han och det blev jättefint! Mosters hjärta <3
Hängde kvar och köpte påskpresenter innan vi åkter och hämtade mat och tog med oss till syster, sen hängde jag med mitt minsta hjärta i famnen hela kvällen medans syster städade i garderoben, hennes man satt vid datorn och min lillkille sov. All and all- en underbar dag.
 Nu är jag dock på jobbet igen och har bytt lite pass så nu jobbar jag morgonpass tom onsdag nästa vecka, men blir då ist ledig from onsdag kl.15 tom måndag kl. 15. WIN! Har massa saker jag vill och ska göra tills dess också så nu kommer förhoppningsvis tiden att gå fort..


Ska jobba nu men vill skicka en tanke till en av mina bästa vänner och hennes famillj. Jag kan inte på något sätt föreställa mig vad de går igenom, men jag önskar att jag hade kunnat ta bort det onda och göra något för dem... Mitt hjärta finns just nu hos dem och gråter <3<3<3

Kommentarer
Postat av: Mija

Åh, antar att vi gråter för samma vän. Mår så otroligt dåligt för deras skull. :(



Samtidigt i en skev värld, så är jag glad för min egen skull. Sjukt ju.

Men jäääävlar vad less jag är nu, tung som satan, halsbränna, svullna leder och sammandragningar from hell. Kan inte du trycka hårt på magen så bebisen flyger ut nu? :)



Kan vi ses snart förresten? Saknar ihjäl mig!

2012-04-05 @ 10:00:02
URL: http://mijauz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0