mitt i natten dramatik!

Var ute med S och Plupp i lördags, hade skitkul som vanligt och jag körde vilket var sjukt skönt när vi skulle hem och även dagen efter när jag Inte var bakis. Win! Gårdagen spenderades i varsin soffa kollandes på tv hela förmiddagen, sen gjorde jag scones och våfflor till mina tjejer och efter det så blev det en skräckis. Inte världens bästa faktist men jag gillade twisten som gled in på slutet. S åkte hem och sen var det jag och Plupp kvar, gjorde hammagjorda hamburgare och köpte lite godis och chips och sen hade vi mys hela kvällen med film och tv. Gick och la oss vid 1.30 och Plupp däckade mer eller mindre direkt medans jag låg och skummade på internet. Somnade dock vid 2 och Sen fick jag en hjärtattack och trodde att jag skulle göra i brallan! Hade PRECIS somnat när Plupp börjar Skrika rakt ut helt hysteriskt och sprattla med benen och vifta med armarna samtidigt som hon försöker krypa in i väggen vid huvudändan. Jag fick seriöst skrika hennes namn 4 ggr innan hon reagerade och vaknade. SÅ jävla läskigt och jag tyckte så synd om henne, men idag när vi vaknade så bara garvade vi åt det. Shit pommes, nu fattar jag vad M menar när hon berättat om hennes sambo, fast jag skulle fan dö om jag var med om det här så ofta ;) Hahaha. Galet!

Jobbar nu iaf, sitter i (skam)kuren till 21 och sen ska jag hem och däcka i soffan ett tag och ha en telefonfika med E. Imorron är jag ledig igen och då ska jag åka till Enköping med syster och barn hem till min kusin och hans familj och hälsa på och kolla in nya huset och mysa och busa med deras två småkottar. Mysdag på hög nivå alltså :) Annars bjuder inte veckan på så mkt spännande, ska bara jobba och på torsdag ska jag in till huvudkontoret på kurs en heldag.. Lördag däremot- då blir det utgång. Igen. ;)


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Men alltså... hur har vi blivit så sämst på att ses?

2012-04-23 @ 16:09:28
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: Mija

Men alltså, jag typ säger detsamma som Rebecca säger!

2012-04-23 @ 18:44:20
URL: http://mijauz.blogg.se/
Postat av: - ● Rebecca ● -

Men åååååh spännande, ge mig en ledis?



På Fredag ska jag o Michelle bara mysa hos mig, käka middag o färga håret o sånt skit.

Men kom efter jobbet?

2012-04-23 @ 19:27:37
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: - ● Rebecca ● -

Ah d påminnde mig, jag har oxå en grej jag ska visa dig :)

Du kommer nog skratta lite!



Självklart får S följa me :D

2012-04-23 @ 21:06:00
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: Therese

Tack för din fina kommentar!

fick en liten tår i ögat när jag läste den =)

och du har rätt, bara borsta av mig skiten!

2012-04-23 @ 23:53:30
URL: http://nyutsidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0