långfredag

Håhåjaja. Sitter i (skam)kuren för sista gången denna vecka och det firas tydligen med snö?! Känns ju sådär, men jag ska inte klaga. Jag jobbar morgonpass nu fram tom onsdag kl.15 och sen är jag ju som sagt ledig tom måndag kl.16, och jag vet att jag sagt det förut men det kan inte sägas nog mkt för det känns så frukansvärt jäkla SKÖNT!!! Längtar som fan tills dess.. Har "utv.samtal" med chefen på tisdag mellan 11.30-15.30, det ska förvisso bli spännande men samtidigt tycker jag att sånt är lite läskigt faktiskt. Speciellt när man har hört lite av vad de andra fått sagt till sig så känner man lite att man kanske inte är så jävla sugen på att sitta och snacka i fyra timmar. Men vafan, det löser sig nog och om inte annat får man väl söka jobb så in i bängen from det ;)

Satt ju härute igår också och det hände inte så mkt under ett bra tag såatteh.. Janet "råkade" handla lite. Ramlade in på HM´s hemsida och sen föll jag så tokigt på tangentbordet och musen så att jag råkade beställa. Nedan ser ni vad som hittar hem till mig under nästa vecka. Älska spets! Så ja, hur olyckligt det än var så kan jag liksom inte låta bli att bli lite glad iaf :D
























Lovely <3


Hade ett pinsamt läkarbesök igår btw, hade inga p-piller kvar efter idag (och det upptäckte jag IGÅR, duktig idiot) så jag var tvungen att ringa husläkaren iom att bvc inte har öppet. Men så när jag kommer till läkaren så är det en skitsöt liten svart man som sitter där,  och han har Absolut Ingen aning om vad p-piller är knappt! Jag fick sätta mig brevid honom och bokstavera namnet på dem så att han kunde leta i datorn och sen så frågade han hur ofta man tar dem?! Haha, kände mig hyfsat märklig när jag gick därifrån för det var verkligen något utöver det vanliga.. Hur som så har jag iaf receptet nu så idag ska jag be om lite skjuts av min U på jobbet till sky city så att jag kan hämta ut dem på lunchen :)
Ska hem till min M idag efter jobbet, längtar satan så nu får faktiskt tiden ta och snabba sig på så att jag får åka och kramas! Saknar ihjäl mig lite halft efter den kvinnan just nu! <3
Ha en bra långfredag folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0