halleli hallelåja!

Jag har som inte så mkt att skriva om längre känns det som. Det finns massor jag eg skulle vilja få ur mig men jag vet inte riktigt hur, jag blir redan trött på min inre monolog så att skriva känns lite tjatigt det med. Visst, det är min blogg och allt sånt, yadi yadi yadi, men samtidigt så är det både pisstråkigt att läsa och att skriva. Och som sagt- Tjatigt också... Nä jag får se hur det blir med det.

Iaf. Var på kryssning med S i lördags, vilket slutade med att hennes syrra P med kompis E hakade på. Vi hade kul och dansade och hade det bra, halv fyra ramlade jag och S ner i hytten och sov dock för då var partysessorna sllut som artister ;)
En jävligt bajsig sak dock var att en jävla idiot kallade mig (oh and I Quote!) "tjockast på hela båten"! Fan i hela helvetet alltså vad en sån kommentar kan få ner en i skosulorna och rubba hela ens existens litegrann.. Att få höra sånt hela låg/mellan/högstadiet och lite i gymnasiet är en sak, det kan jag leva med. Men nu!?! Jag fyller fucking 28 år, ska man verkligen behöva bli så jävla nedvärderad och förnedrad då? Visst jag vet att jag är tjock (inte tjockast på båten dock så där ljög han, hah!) och jag kollar mig själv i spegeln varje dag så det är inte som att jag kan glömma det heller. Men det jag skulle komma till är: visst, jag kan vara en elak jävla subba- men jag går aldrig någonsin ut på det sättet mot folk och börjar klanka ner på deras utseende. Jag kan absolut ha tankar och åsikter men skulle adrig få för mig att säga dem till personen Bara för att jävlas. Jag hade inte ens vart otrevlig utan jag skulle be honom flytta på sig och jag gjorde det vänligt.. Jaja, en del människor är as men jag kan liksom inte släppa det och nu känner jag mig som 15 igen när jag bara ville gömma mig i mängden och inte synas.
Men förutom det så var kryssningen awsome btw! ;)

Sitter på jobbet nu, slutar 24 och då ska jag och S hem till mig och mumsa scones (som jag gjorde till oss i morse till frulle) och sen sover hon kvar inatt också. Mysigt med nån som sover brevid en och sällskap när man vaknar ibland faktiskt :) Imorron tar jag helg också och då är det massa saker inbokat så nu vill jag att klockan skyndar sig så att jag kan få ta helg!


Tjena. Janet- tjockast på båten! ;)


Kommentarer
Postat av: A-S

Haha! Det där hände mig också en gång på krogen för typ 3 år sen och tänker fortfarande på det ibland. Det roliga va att jag inte ens hörde när snubben sa det, utan min vän kände att hon va tvungen att upplysa mig om vad han hade sagt när vi var påväg hem? nödvändigt? Hade levt lyckligt ovetandes om vad det puckot tyckte annars. hursomhelst, u aint fat! du har kurvor! :)

2012-04-19 @ 20:50:52
URL: http://annastina.blogg.se/
Postat av: Mija

Men för helveede!!!



Vafan finns det för folk egentligen?! Skulle jag varit med så skulle apskallen åkt på en propp!

Jag hatar sånadär människor, förlåt, daggmaskar!

Du skulle kontrat med att han med största säkerhet var den fulaste/med sämst andedräkt/skrynkligaste snoppen/ensammaste downs synndromaren/mest lik Loket Olsson på hela båten!



Tjock? So what, du är snygg och bra ändå! Den finaste människan utåt och inåt sett som jag känner iaf!

Puss mitt schocker! <3

2012-04-20 @ 11:29:01
URL: http://mijauz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0