förvirrad..

Råkade ju skicka sms till H ist för till O igår eftersom jag samtidigt som jag smsade snackade om honom med de i fikarummet på jobbet. Det sms´et ledde till att vi nu har smsat lite fram och tillbaka. Jag fattar inte varför han ens svarade på mitt första sms eftersom jag direkt efteråt skrev att jag råkade skicka fel? "Men jätte trevligt att höra ifrån dig ändå :)". Sen att han berättar om att han blev utbränd och att han nu bara jobbar som vanligt och kanske som vakt bara nån enstaka helg i månaden och att han borde ha lyssnat på mig? Men JAHA?!?! Vad säger man? Kan ju inte gärna skriva som jag vill skriva: "men jaha, varför frågar du så mkt och berättar så mkt? Vad vill du?"
Suck. Jag blir inte klok på det här, och tankarna snurrar ju bara runt mer och mer.. Jag är fortfarande kär i honom och jag vill verkligen inte ha någon annan men jag vet inte om jag kan hålla kontakten med honom? Jag har saknat honom Varje dag sen vi gjorde slut och sen vi sågs sist och jag vill verkligen ha honom i mitt liv men till vilket pris? Känns som att jag aldrig kommer komma över honom? Vet varken ut eller in, men vad han än skriver så hoppar hjärtat till och smälter ner lite av att bara få se hans namn igen vid smset. Så jävla puckad brud- tjena! Självplågeri är tyddligen min grej? Borde ha gjort som N på mitt jobb sa från första början och raderat hans nummer så att detta aldrig hade hänt..
"Men du om nån borde förstå, att man inte gör såhär mot mig" - Melissa Horn <3

Förutom det så har det vart full rulle idag. Vaknade 7, åkte in till Liljeholmen till huvudkontoret och hade kurs fram till 18, sen hem igen och åka och handla. Var hemma vid strax innan 20 och då ställde jag mig och lagade mat, diskade och gjorde en stor sallad. Älskar sallad med hemmagjord dressing på när den har stått i kylen över natten och mjukat till sig :D Yummie matlåda imorgon med andra ord. Myspys.
Jobbar till 20 imorron sen ska jag hem till bror och pussa på mina småtjejer innan de åker till Side imorgon i en vecka, och sen när S slutar jobbet vid 22 (eller 22.30) så åker vi hem till R och fikar. Om du fortfarande orkar och vill det? Smsar imorron om du inte ser detta ;)
På lördag blir det en lugn dag hemma, ska försöka storstäda ordentligt nu (om inte syster ringer och vill ha sällskap för då åker jag dit ist och pussas med mina bebisar) och sen på kvällen får vi se om jag och Plupp hakar på E och hennes kompis ut i sumpan. Börjar 12 på söndag och kör till21 så det beror helt på hur pigg jag känner mig på lördag.. Nu ska jag dock försöka mig på en date med sängen för imorron ska jag försöka komma upp i tid till att äta frulle och fixa iordning matlådan i lugn och ro innan jobbet. Det är ju ganska skönt att slippa stressa ibland..



Jag och R


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Klart jag fortfarande vill :)

2012-04-27 @ 03:40:17
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0