ångestmåndag

Inne på femte morgonpasset och har två stycken kvar. De värsta och de absolut mest ångestframkallande.. Jag har verkligen grov ångest och får lite halvpanik när jag tänker på det, men samtidigt så försöker jag tänka positivt och faktiskt- jag slipper ju iaf torsdag och fredag. Nä, usch och fyfaan för morgonpass. Inte ok!

Sitter på ett sjukt lugnt jobb nu iaf, har typ inget att göra men det är ok ändå. Ska hämta en kaffe och passa på att njuta av det sista halvslappa passet på ett tag (som tack och lov S jobbar på också, hatar att hon inte jobbar tis-ons med mig).
Hoppas er måndag och vecka blir bättre än min iaf!


Kommentarer
Postat av: Mija

Tycker att vi ska leka någon eftermiddag eftersom jag förstörde våra planer i fredags med att leka pestsmittad!

2012-04-09 @ 15:19:23
URL: http://mijauz.blogg.se/
Postat av: Emeliie

Hoppas vi kan träffas snart!

2012-04-10 @ 16:21:27
URL: http://emeliitaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0