usch, nu kom magvärken

Nu börjar jag bli lite nervös inför morgondagens "utredning" med jobbet. Har ingen lust alls att sitta med chefen och snacka och prata om hur jag mår, varför och vad vi ska göra åt saken.. Skönt iaf att jag har faster med mig så hon kan plocka upp bitarna om det blir jobbigt.

Fick iaf en SJUKT kul nyhet idag och det är att det ligger en liten tjej i systers mage och växer så snart har hon och hennes man (och jag såklart) både en liten prins och en liten prinsessa <3 Det ska bli så sjukt kul att köpa kläder åt det lilla pyret för som tur är så är syster lika flickig som jag och bara älskar rysch och pysch så det kommer bli en riktig liten gräddbakelse som kommer ut ;) Nu Måste jag verkligen fixa så jag kan åka till NY, liten måste ju få Massa kläder av moster!


Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Ja d finns människor till allt tydligen :/

2011-09-19 @ 03:53:44
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: emelie - mamma till Lilja <3

Usch, låter inte alls kul gumman med en utredning.

men jag tror det kommer gå jätte bra.

finns här om du behöver prata..



<3 puss och kram.

2011-09-19 @ 14:58:02
URL: http://emeliitaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0