usa baby!

Blev så brutalt glad i onsdags för precis innan jag skulle ner i tvättstugan så kommer det ett sms från chefen där det står att min semester är beviljad!!! Såå sjukt nice och ja, på tisdag är det jag som drar till NYC! Lycklig tjej? Hyfsat!Ska bli så kul att få träffa faster, kusiner och kusinbarn och att få Shoppa loss som aldrig förr.. God i love NY!
Sa dock hejdå till O häromdagen och då insåg jag att jag faktiskt tycker om honom, så nu saknar jag honom redan faktiskt. Hejsan hoppsan.. Får se vart det leder och vad som händer när jag kommer hem igen.
Allt känns faktiskt lite bättre redan känner jag, utredningen med jobbet gick över förväntan och även om jag vet att jag har det absolut jobbigaste kvar så vet jag att det är en bra sak att göra och jag vet att det kommer bli så mkt bättre efteråt.

Nu ska jag ta mitt trötta jag och gå och hämta kaffe så att jag klarar morgonen fram till 09 då min kollega kommer. Janet och morgonpass är Inte en höjdare!


Såhär glad är jag över att åka på tisdag!


Kommentarer
Postat av: Emelie - Mamma till Lilja <3

Nu blev man ju avundsjuk.

Men fan vad härligt att du får komma iväg gumman.

Det förtjänar du, och du ska verkligen se till att njuta av semestern.



Hur länge blir du där?

PUSS!

2011-09-24 @ 12:18:01
URL: http://emeliitaah.blogg.se/
Postat av: - ● Rebecca ● -

Jag vill oxå ååååka!

2011-09-24 @ 14:10:27
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0