myspys...

Han kramas, gosar, håller handen medans vi kollar på film, pussar mig på näsan, kinderna, nacken, hårfästet, ögonen, läpparna, händerna och är sådär allmänt underbar och söt bara. När jag är med honom känner jag mig trygg och glad och fast han åkte från mig kl.7 imorse så saknar jag honom nu och hoppas att han kan komma över ikväll när jag slutat jobbet också.. Det var det här jag försökte undvika, men igår gick det inte längre och nu vet jag varken in eller ut. SatansJanet, jag fattar inte varför såna här saker händer mig eg? Ha Ha Karma, nu fick du till det.


Anyway. Sitter i (skam)kuren på jobbet och slutar 22, men fick en hyfsat otrevlig start på arbetsdagen när min chef berättar att jag ev inte kommer att få min (lovad sedan tidigare) semester nu i slutet på september. Ingen semester innebär Inget USA för Janet.. Skitjävlahorchef. Blev så arg så jag log, gick därifrån och nu sitter jag fortfarande och ler. Hyfsat sur tjej.


Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Man vafan?! Har du redan resan bokad?

2011-09-12 @ 21:03:24
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: - ● Rebecca ● -

Ah jag förstår. Sicken rutten chef du verkar ha ändå,verkar sällan va snäll om man säger så.

2011-09-12 @ 23:52:09
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: - ● Rebecca ● -

Ha ha låter lite som att en "sjukskrivning" skulle sitta på sin plats. Hur gick d hos doktorn btw,eller har du inte varit där ännu?

2011-09-13 @ 02:44:51
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: - ● Rebecca ● -

Han blev chockad tydligen och sa att d inte alls va något han ville snacka om över chatten utan ville att vi träffas o snackar om saken. Vi har inte bestämt när dock men jag ska försöka få d överstökat i helgen. Vet ju va han kommer säga så jag vill bara få d överstökat så jag kan må piss o känna mig självmordsbenägen i nån månad o sen gå vidare...

2011-09-13 @ 02:58:23
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0