inte ok

Vaknade av ett telefonsamtal om att jag är välkommen på arbetsintervju på måndag vilket var ett av de bästa sätten att vakna på! Levde på den vågen ett tag och tyckte att livet var hur toppenbra som helst och får sen reda på att det är i stort sett 100% klart att jag inte får semestern som min chef tidigare lovat, och får dessutom en halv uppläxning av han i telefonen där han Verkligen berättar vem som är vem och att jag är ute på hal is. Tack för den. Berättar detta för pappa Dragan och det leder till han också blir sur på min chef och vill komma hit och snacka med honom han med, något jag dock tackade nej till för jag orkar inte med bråk.

Men ja. Dagen gick från hit till diss på några minuter och nu sitter jag här på kontoret och ska hålla ut hela kvällen, tur iaf att chefen inte är på plats..
Hoppas att O kommer över ikväll med så att han kan få mig på bättre humör och så att jag kan berätta om arbetsintervjun för han, för han kommer iaf att gilla den ganska hårt :)

Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Va e d för jobb?



Btw,jag vill oxå ha en pappa som hter Dragan.

Ingen vågar ju mucka då lixom. haha

2011-09-13 @ 18:05:36
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: - ● Rebecca ● -

Ha ha ha ha jaaa Peter lät inte så läskigt faktiskt :P



Jag fick jobb på inkassoavdelningen på ett stort kortbolag.

Snabbt,jag tycker d har tagit en evighet o få ett nytt jobb.. men TACK!

2011-09-14 @ 01:27:28
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: - ● Rebecca ● -

Har varit utan nu i 3 veckor men har sökt sen i mitten av Juli,så d blir väl 2 månader nu innan jag fick jobbet.



Vad söker du för slags jobb?

2011-09-14 @ 03:58:05
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0