tack och hej

Det var kul så länge det varade men nu är det tack och hej O, han är för ung, omogen och inte alls vad jag söker i en man och nu när jag fått det bevisat så lägger jag ner och hoppas att vi lyckas behålla vänskapen ist.

Är iaf hemma sen i torsdags och har haft en grymt bra helg! Fredagen blev det en spontanutgång med kussarna som slutade på morgontimman, lördagen blev likadan men då hamnade vi med Hela juggeligan (skojar inte, vi började som 3 och slutade som typ 20) på söder och sen på East. Kom hem 5.30 efter att ha skjutsat hem alla och alla fått nattmat i sig,  den kvällen beslutades även att vi alla ska ut på juggeklubben Yunite på lördag. Ska bli sjukt kul faktiskt!
Idag har jag vart hos mami och papi och ätit middag med hela familjen och faster och sen skulle jag träffat Rebecca, men då hon blev sjuk så sköt vi på det och jag tog ist en fika med Pluppen. Underbart slut på semestern och jag är helt klart redo för jobb igen. Har dessutom bara 4 dagars-vecka så jag ska inte klaga ;)

USA var jätteskönt. Vi gjorde dock inte så mkt mer än att shoppa och hänga i huset hos faster eller med mina kusiner. Vi hade tänkt åka till Manhattan men vi skippade det den här gången och tar det nästa gång ist för ingen av oss orkade och vi ville heller inte utsätta vår stackars lilla Maxen för det tempot. Men men, jag har vart där förr iaf och lär åka tillbaka igen så jag känner ingen sorg över det. Vad jag däremot känner lite sorg för är att jag inte shoppade mer!! Så sjukt billigt! Åkte med en tom resväska och kom hem med en och en halv (den fulla var verkligen PROPPAD), och då har jag bara överstigit min budget med ca.2000, och jag hade räknat med det dubbla iom att jag faktiskt inte tog med mig så mkt pengar ändå. Helt ok!
Köpte massa kläder, fyra par skor, en hatt, massa babysaker till en speciell person i mitt hjärta, Massa Victoria´s Secret saker, underkläder och två väskor m.m. Det är helt sjukt att man inte får nog ;)
All and all så var det en skön och Väldigt lugn semester och jag är verkligen glad att jag kunde åka med så att jag fick träffa alla igen, 'även om det suger att säga hejdå  när man åker hem igen. Min släkt är kärlek <3

Tilllbaka i vardagen är jag iaf och det känns helt ok, jobbar kväll imorron på kontoret, på tisdag morgon ska jag till Gullmarsplan och Previa för att sen jobba 14-22 och sen jobbar jag 9-18 ons-tor i återlämningen. Helt ok vecka på jobbet och sen ska jag träffa Rebecca på fredag, hänga på juggeklubben på lördag och på söndag ska jag hänga med juggemaffian och kolla film och vara bakis. Den här veckan ser bra ut och jag ska försöka fortsätta planera in saker så att hösten/vintern går fort och smärtfritt. Snackade med kussen idag och vi ska försöka boka vår Alanya resa nu i jan/feb så snart kan man börja kolla lite smått efter olika alternativ till boende och resa.. Fan vad jag längtar redan!
Nog med nattsudd nu, ska försöka sova lite så jag orkar upp vid 8 och sen vara barnvakt åt min kärlek en sväng imorron bitti medans syster är hos sjukgymnasten.
Bjuder på min favoritbild från denna resa  på min pappa och systerson när vi var på min kusins fotbollsmatch. 



 
Gud vad jag älskar de här två killarna <3

Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Naaw vilken söt liten knodd!

2011-10-17 @ 12:33:29
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0