oh what a night!

Haft på mig en schysst outfit, partysminkningen var på topp, killerhealsen var på och jag dansade med kussarna och juggemaffian på Yunite tills svetten rann över hela mig.. NOT!
Har vart hos brorsan med familjen på dagen och myst och sen åkte jag hem med Jordens jävligaste huvudvärk. Försökte sova bort den, tog massa huvudvärkstabletter och efter att ha spytt som en gris fick jag erkänna mig besegrad och spendera kvällen i soffan med en kudde över huvudet tills värken la sig litegrann och sen kollade jag på film. Har med andra ord legat och tyckt synd om mig själv och tyckt att livet suger ikväll..
Gårdagen var dock trevligare. Åkte hem till min M på dagen och umgicks med henne, kollade på film och åt middag och sen vid 21 var jag inne i stan på marathonfika med R fram tills kl. 3 typ då jag skjutsade hem henne och sen åkte hem igen. Kul att ses och helt sjukt hur mkt man har att prata om med nån man inte träffat innnan, men det var som sagt jättekul att ses och jag hoppas att det kommer fler marathonfikor i framtiden :)
Blev även medbjuden på halloweenfest nästa helg och eftersom man Måste klä ut sig så sitter jag nu och lurar på vad jag ska ha för outfit.. Ska googla på det nån dag i veckan när jag sitter i skamkuren och har tråkigt.

Imorron ska jag och kussen på jämna par date med M och hennes sambo, ska till kista c och käka middag och kolla på Paranormal Activity 3, ska bli så kul och jag hoppas vid gud att huvudet inte gör ont då för nu har jag redan fått nog av mitt hem och pallar seriöst inte ligga hemma en kväll till.
Jag blir knäpp när jag ligger hemma såhär, huvudet snurrar i 180 och jag får inte till allt riktigt. Funderat mkt på S i turkiet, hur det eg står till där och att jag saknar henne. Det suger att det har blivit såhär och jag blir genunint ledsen när jag tänker på hur det är, men Om hon verkligen är lycklig så är det trots allt det enda jag vill även om jag tycker att det är tråkigt att jag inte får vara med på sidan och följa henne så som jag gör med mina andra vänner. Har även tänkt mkt på dumturren, fan somnade på soffan och drömde om honom och nu sitter han i tankarna och stör mig. Note to self- släpp dumfan och gå vidare! Det kommer Aldrig att bli nåt och jag tänker inte sitta i samma sits i fler år och slänga bort känslor på nåt som ändå inte funkar.. In a perfect world vore det vi, men världen är allt annat än perfekt.
Känner mig dock inte så neggo som jag låter (som vanligt i bloggen, sorry) men som sagt, ensam en lördagkväll när planerna var bra mkt roligare än såhär så blir man lätt lite halvneggo när tankarna börjar spöka. Ska gå och sova nu iaf och hoppas på en roligare dag imorron ist. Hoppas ni andra har haft en bra lördag iaf!


Jag och min M, på den tiden (2010) det begav sig ;)
Aj lav maj görl <3


Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Finns fullt me grejer på butterix.

2011-10-23 @ 06:40:22
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0