jaha.. ja men då så

Fick sms av plupp förut om att S kommer till sverige igen på torsdag och ja, jag vet som inte vad jag skulle svara. Jag sa att det var kul för henne, att jag var glad för hennes skull att S kommer och att jag hoppas de kan träffas mkt nu... Men inom mig så känns det skumt och jag vet inte varför heller eg, men jag hoppas verkligen inte att de överraskar mig denna gång också för den här gången är allt helt annorlunda. Jag har verkligen inget behov av S i mitt liv just nu, jag vill inte ha vänner som sviker när jag verkligen inte är sån själv.. Jag är däremot en jävla pussy så om S hör av sig så kommer jag att svara och jag kommer inte att vara den som är den utan jag kommer isf att ses och prata och så får vi se sen. Men jag har vant mig vid att det är som det är, fan jag vet inte. Åh, skit samma..

Slutar iaf snart jobba för idag och efter jobbet ska jag hem, byta och om sen ska jag in till stan och spela biljard med Vu och kanske hennes kille och O. Men jag är så satans less på O igen, fattar inte varför allt alltid ska vara så svårt när det kommer till killar?! Förvisso så är det nog lika bra att det skiter sig med tanke på ålder och religion, men det är ju alltid kul att ha nån och att ha nån att fördriva tiden med iaf. Får se vad som händer där, tänker inte lägga energi på det iaf utan nu får det bli som det blir tror jag.

Har precis lagt massa saker i kundkorgen på HM.se så om man kanske skulle ta och trycka igenom det nu? Ska kolla lite till sen får vi se om jag skippar det eller om jag ska dra på mig en faktura till nästa månad också... Ler....
Ajde nu kör vi!

Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Do it...ler.

2011-10-25 @ 23:25:17
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: Mija

Nej men usch, jag blir spyfärdig när jag läser ordet "ler" satt utan sammanhang i en text. Du ger mig the creeps Janet. Sluuuuta. ;)

2011-10-26 @ 08:43:01
URL: http://mijauz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, han kommer jag minsann ihåg, hade liksom ett svagt minne av att vi äcklats av det tidigare.

Usch. Nu minns jag karljäveln tydligt.



Dansandes....stönandes....och totalt vidrig.



Jag skriver hellre såhär: Oler....Suras....Blä.



HAHA!

2011-10-26 @ 12:59:24
URL: http://mijauz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0