gypsy queen

Åkte med Vu och O och spelade biljard på söderhallen igår efter jobbet, det är ju så jävla kul! Har inte insett innan att jag faktiskt tycker att det är skitkul med biljard, men sen att faktist Göra nåt överhuvudtaget betyder mkt för mig och vi hade faktiskt skitkul. Efter biljarden så åkte vi till Rissne och drack kaffe på donken och sen skjutsade vi O hem till Husby och Vu skjutsade mig till min bil som jag lämnat i Väsby innan hon åkte "hem" (till killen). Åh jag önskar att jag fick göra saker Varje dag! Önskar att jag hade pengar till att bara hitta på massa skoj hela tiden!
Iaf. Kunde inte sova när jag väl kom hem så jag rev igenom hela garderoben och smyckeslådorna så nu är min outfit inför halloween fixad, ska bara hem till mami och papi och hämta en sjal och så ska jag köpa pärlor till håret och en tygbit. Sen är jag all set, det blev faktiskt jävligt bra också! Visst, jag ser hyfsat stor ut med tanke på hur kjolen är, men fact of the matter är att ja, jag är hyfsat stor. Jag ska bara ha så jävla kul och dansa tills fötterna knappt ens känns längre, för bästa av allt med att vara zigenarspåtant- jag kan ha ASSKÖNA skor! Loves it!
Ser verkligen fram emot helgen skitmkt- Tack R att du bjöd mig och för att jag får sussa kvar... Ler...

Jahapp. Är på jobbet iaf som vanligt, ska sova hos mami och papi idag för imorron ska jag till Gullmars igen och min finaste sötaste mamma är ledig och ville följa med som sällskap. Mamma är bäst <3
Det blir dock en lång dag för jag måste upp tidigt och åka dit och sen så åker jag direkt till jobbet och jobbar till 22. Ska bli spännande att se om jag har nån energi överhuvudtaget kvar efter jobbet imorron, men om jag har det så ska jag nog glida förbi min gamla kompis E en sväng. Nu ska jag dock in och terra min turre på jobbet ett tag och hämta lite kaffe för nu börjar tröttheten kicka in.

Tack google för lånet av bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0