karma ger och karma tar...

Igår tog karma av O och gav han ett riktigt bett i arslet och jag blev så glad, så otroligt skadeglad! Jag skuttade, dansade segerdans med S på Avis och levde loppan och var allämt underhållande här på hyrbilscentret resten av kvällen.. Boy oh boy vad SKÖNT det kändes! :D

Men iaf. Känner mig på sjukt bra humör idag också (lite trött dock, men vafan så kan det gå) och idag efter jobbet ska jag hem till Plupp och få fina naglar målat igen. Imorgon är jag ledig så då blir det till att städa och fixa fint och på kvällen blir det mys med mina tjejer <3 Tråkigt är dock att A inte kan komma, men vi ska boka in en ny date snart igen.
Helgen består av bara jobb, har fått tacka nej till kalas på både lördag och söndag pga att jag jobbar men efter denna helg har jag iaf tre lediga i rad och det ska bli så otroligt skönt!


Ja det var väl det som händer just nu faktiskt, ev så kanske det kläms in en Twilight-bio på lördag natt om jag har tur och kussen inte ska på fest, men annars så kommer det bara att bli en slappar helg hemma när jag inte är här på jobbet och hoar. Nu ropar grabbarna på mig för nu är det åtta-fika så nu måste jag rusa. Har jag sagt att jag älskar mina grabs i garaget?! :D

Hej jag heter Janet och är en glad tjej idag!

Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Ragga me dig någon kompis o följ med?

2011-11-18 @ 00:59:36
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0